🅾 #تلگرام؛ « #مادر_بمب» جدید علیه #ایران

❇️ پاول #دورف عملا جنگ تمام عیار و آشکاری را علیه جمهوری اسلامی ایران کلید زده است.

♨️وی ادعا کرده بزودی #تلگرام را با استفاده از تکنولوژی «بلاک چِین» Blockchain غیرقابل #فیلتر خواهد کرد. اقدامی که جنگی آشکار علیه امنیت ملی ایران و سیاستهای امنیت کشور است و زمینه سازی برای #اغتشاش احتمالی بعدی است! اقدام دیگر وی، راه اندازی #ارز_دیجیتالی رمزنگاری شده حتی با اسم فارسی ایرانی #گرام GRAM با استفاده از همین تکنولوژی بلاک چین است. از طریق ارز #دیجیتال، افراد قادر خواهند بود پول خود را از طریق تلگرام و بدون هیچ کنترل و مشخصاتی، انتقال دهند. #بیت_کوین نیز یکی از معروفترین برنامه هایی است که از سیستم‌عامل بلاک‌چین استفاده میکند.

♨️در این سیستم، #پول دیگر با مشخصات افراد جابجا نمیشود بلکه فقط با یک #کد، بدون هیچ نظارتی و بصورت غیرقابل ردیابی منتقل میشود. این برنامه مهارناپذیر برای دور زدن سیستم اقتصادی حکومتها (و البته پر کردن جیب صاحب برنامه!) طراحی شده و در آن، بانک‌ها، دولت‌ها و حسابداران و هر نوع واسطه اقتصادی به کنار گذاشته میشود و خروج شدید و بی مهار #ارز از کشور به آسانی و با سرعتی سرسام آور صورت خواهد پذیرفت. این اقدام، با توجه به نیاز شدید کشور به ارز و دلار در شرایط تحریمی پسابرجام، اقتصاد ایران را به ناکجاآباد و فلج قطعی خواهد برد. #پولشویی و گردش مالی #تروریسم بدون هیچ کنترلی ایران را به بهشت جاسوسان و گروههای تروریستی تبدیل خواهد کرد.

🔴 #چه_باید_کرد؟!

✅ جمهوری اسلامی ایران باید با استفاده از دیپلماسی فعال حقوقی، #نقض حق #حاکمیت و امنیت ملی خود و تلاش برای انجام یک رویارویی سیاسی و اقتصادی با حکومت ایران، از طریق تلگرام را به نهادهای حقوقی بین المللی بکشاند و صاحبان تلگرام را بدلیل تجاوز به حریم امنیتی کشور تنبیه و مجبور به پرداخت غرامت کند.

#مجلس باید قانون ممنوعیت استفاده از زیرساختهای ارتباطی و تجهیزات رمزگذاری شده را به تصویب برساند و استفاده از هیچ رمزی را بدون اینکه در اختیار سازمانهای امنیتی کشور باشند، ممنوع کند. اقدامی که آمریکا، چین، روسیه و همه کشورهای قدرتمند جهان برای حفظ امنیت ملی خود انجام میدهند.

✅ هر روز تاخیر در راه اندازی یک پیام رسان قوی و پرسرعت برای کاربران ایرانی، یک #خیانت جبران ناپذیر علیه مردم و امنیت اقتصادی و سیاسی کشور است. مردم بیش از آنکه به کشور و گروه سازنده پیام رسان توجه داشته باشند، به کیفیت و سرعت و امکانات آنها اهمیت میدهند. نفوذی هایی که مردم را نسبت به پیامرسانهای داخلی بی اعتماد میکنند، باید به پاسخگویی و مواخذه کشیده شوند و اقناع رسانه ای برای مردم در استفاده از آنها صورت بگیرد.
جنگ رسانه ای و سایبری دشمن به سرکردگی تلگرام را جدی بگیریم. پیش از آنکه بیشتر از این دیر شود.

موضوعات: خبر  لینک ثابت



[پنجشنبه 1397-01-16] [ 06:35:00 ق.ظ ]