حاضر جواب بودن یا هنر پاسخ دادن

✨◁مردی بطور مسخره به مرد نحیفی گفت تو را از دور دیدم فڪ ڪردم زن هستی و آن مرد جواب داد منم تو را از دور دیدم فڪر ڪردم مرد هستی.

✨◁چرچیل وزیر چاق بریتانیا به برناردشو ڪه وزیر لاغری بود گفت هرڪس تو را ببیند فڪر میڪند بریتانیا را فقر غذایی فرا گرفته است . برناردشو جواب داد : و هرڪس تو را ببیند علت این فقر را میفهمد .

✨◁ملا نصرالدین وارد روستایی شد و یڪی از اهالی به او گفت ملا من تو را از طریق الاغت میشناسم و ملا جواب داد : اشڪالی ندارد چون الاغها یکدیگر را خوب میشناسند.

✨◁مردی به زنی گفت تو چقدر زیبا هستی. زن گفت کاش تو هم زیبا میبودی تا همین حرف را بهت میگفتم . مرد گفت اشڪالی ندارد تو هم مث من دروغ بگو.

✨◁زوج جوانی در ڪنار هم نشسته و دختر شدیدا غمگین است. شوهرش بهش گفت : تو دومین دختر زیبایی هستی ڪه توی عمرم دیدم. و دختر با حالت تعجب پرسید پس اولیش ڪیه؟ شوهر گفت : خودت هستی وقتایی ڪه میخندی

✨◁زنی روستایی با چهار الاغش از مسیری عبورمیڪرد ڪه دوتا جوان با تمسخر بهش گفتند صبح بخیر مادرالاغها و زن سریعا جواب داد صبح شما هم بخیر فرزندان عزیزم

✨◁‌پیرمردی ڪه از ڪهولت سنش ڪمرش قوس شده بود از مسیری عبور میڪرد جوانی از روی تمسخر گفت پبرمرد این ڪمان را به چند میفروشی ؟ پیرمرد جواب داد اگر خداوند عمرت را طولانی ڪرد ڪمان مجانی بهت میرسد .

موضوعات: از هر دری  لینک ثابت



[چهارشنبه 1397-03-09] [ 11:05:00 ب.ظ ]