«بسم الله الرحمن الرحیم» گفتن را جدی بگیرید. عبارت هایی مثل «به نام حضرت دوست» را هم نگویید و نه به قول حلقه‌های شیطانی «به نام بی‌نام او»! این‌ها اصرار دارند که “بسم‌ الله” نگویند؛‌ چون اتفاقاً بسم الله هرچه را که زدند می‌پراند! خود کلام «بسم الله الرحمن الرحیم» مهم است. چیزهایی در پراندن این شیاطین مهم است: همین بسم الله گفتن‌ها و بلند اذان گفتن‌ها و آیةالکرسی.

❄️⇦ پس خانه‌تان را پر کنید از اذان و بسم الله الرحمن الرحیم. نمی خواهم جو بدهم و بگویم الان یک مجموعه‌ای از شیاطین جن دارند به شما حمله می‌کنند!

❄️⇦ اما اگر مسأله اذیت اینها در خانه ای باشد و به دنبال اختلاف‌افکنی بین زن و شوهر باشند و …، ‌البته در مقابل این‌ها هم لشکری از آه سحری و صدقه و قربانی و بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم و اذان هست؛ این‌ها را جدی بگیرید که اگر مشکلی بود برطرف شود.

❄️⇦ امام صادق علیه السلام خواستند زمینشان را بین خودشان و شریکشان قسمت کنند. ‌آن شریک، اهل نجوم بود (نه ستاره شناس الان، ‌نجومی که با آن سعد و نحس را می‌شود حساب کرد). بعد که زمین را قسمت کردند، قسمت خوب زمین به امام صادق علیه السلام افتاد. این شریک گفت: “من که کلی محاسبات کرده بودم که یک موقعی بیاییم که سعدش با من و نحس آن با شما باشد.” امام فرمودند: “من هم وقتی می‌آمدم صدقه دادم…”

موضوعات: سخنان بزرگان  لینک ثابت



[شنبه 1397-06-10] [ 03:24:00 ق.ظ ]