حجاب
من دوست دارم حجاب داشته باشم ولی چون چهره خوبی ندارم، مجبورم کمی موهامو بذارم بیرون وگرنه افتضاح میشم.
بنظرم ماها که زیبا نیستیم حجاب کامل برامون لازم نیست چون هیچ‌کس با دیدن ما به #گناه نمی‌افته و کسی نگاهمون نمی‌کنه. اگه خدا به منم چهره خوبی می‌داد قطعا پوشش چادر و حجاب رو انتخاب می‌کردم!

پاسخ:

این مقایسه اصلا درست نیست❌

?شما نباید خود را با دیگران مقایسه کنید
این باور را داشته باشید که اگر بهترین صورت را داشته باشید باز با مشاهده فرد زیباتری خواهید گفت ای کاش این چنین بودم. لذا اصلا در مقام مقایسه خود با دیگران نباشید✋

از طرفی بسیاری از #چهره‌ هایی که می‌بینید، چهره حقیقی نیستند بلکه با #آرایش و… دستکاری شده‌… و لذا به هیچ عنوان جای مقایسه نیست.?

?اگر خود را با افرادی که چهره نه چندان زیبا دارند مقایسه کنید متوجه خواهید شد که صورت و سیمای شما از خیلی‌ها زیباتر است.

▫️نکته بعدی این که رعایت حجاب برای همه است. هر کس رضایت خدا و اهل بیت و حضرت زهرا “سلام الله علیها” را می‌خواهد باید #احکام_الهی را رعایت نماید و برای همه افراد رعایت #حجاب_اسلامی و #حیا و #عفت بسیار مورد تاکید است و استثناپذیر نیست.

☝️این دیدگاه شماست که چهره و سیمای شما برای دیگران محرک نیست اما در حقیقت این گونه نیست و باید احکام الهی را رعایت نمائید و هر کس کوتاهی کند در محضر خدا و اهل بیت باید پاسخگو باشد.

1537346076k_pic_d5467ec4-7872-4aef-8199-9032be4bf7c3.jpg

موضوعات: کربلا  لینک ثابت



[چهارشنبه 1397-06-28] [ 01:00:00 ب.ظ ]