ذڪر یازهرا (س)

…در ڪردستان درگیرے شدیدے بین ما و ضد انقلاب شامل ڪومله و دمڪرات به وقوع پیوست و من از هوانیروز درخواست ڪمڪ ڪردم، دو خلبان که همیشه داوطلب دفاع بودند یعنی شهیدان کشوری و شیرودی لبیک گفته و لحظاتی بعد بالای سر ما بودند که به آنها گفتم؛ کجا را زیر آتش خود بگیرند.

…پس از آنکه مهمات هلی کوپترها تمام شد متوجه شدم که شهید کشوری علی رغم کمبود سوخت منطقه را ترک نکرده است! وقتی با او تماس گرفتم گفت: من باید کارم را به اتمام برسانم،

… لحظاتی بعد با دوربین دیدم که شهید کشوری خود را به جاده ای رساند که یک ماشین جیپ سیمرغ پر از عناصر ضد انقلاب از آنجا در حال فرار بودند، هلی کوپتر را به آن خودرو نزدیک کرد و آنقدر پایین رفت که با اسکیت هلی کوپتر به آنها کوبید و همه این جنایتکاران به دره سقوط کردند.

…پس از آن طی تماس به او گفتم: با توجه به تأخیرى که کردی سوخت هلی کوپتر برای آنکه خود را به قرارگاه برسانی کافی نیست و همینجا فرود بیا،

… او گفت: هلی کوپترم را هدف قرار می دهند و با اینکه چراغ هشدار دهنده سوخت هلی کوپتر روشن شده و به هیچ وجه خطا نمی کند، شهید کشوری گفت: با ذکر یا زهرا (س) خود را به قرارگاه می رسانم.

…ساعتےبعد در حالیڪه ناامیدانه با قرارگاه تماس گرفتم تا سراغ احمد ڪشوری را بگیرم گفتند: او به سلامت و با ذکر یا زهرا (س) در حالیڪه هلی ڪوپترش هیچ سوختے نداشته به قرارگاه رسیده است.
راوے|: صیاد دلها شهید علے صیاد شیرازے

موضوعات: شهید و شهادت  لینک ثابت



[سه شنبه 1397-04-19] [ 05:24:00 ب.ظ ]